یزدفردا: شهردار حمیدیا با اشاره به صرف تاکنون ۲۶ میلیارد تومان برای طرح فرهنگسرای اندیشه غدیر این شهر، پیش‌بینی کرد با صرف حدود سه میلیارد تومان دیگر، این فرهنگسرا تا فصل تابستان تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

به گزارش یزدفردا: «علیمراد الله وردی» در این باره افزود: این فرهنگسرا که در سه طبقه با حدود سه هزار مترمربع زیربنا در حال ساخت است، هم‌اکنون مراحل تکمیلی خود را طی می‌کند و امیدواریم طی دو سه ماه آینده آماده بهره‌برداری شود.

وی به امکانات متنوع این فرهنگسرا برای ارائه خدمات متنوع فرهنگی و هنری به شهروندان حمیدیا اعم از فضاهای آموزشی، کتابخانه و سالن همایشی با ظرفیت ۱۸۰ نفر اشاره کرد و گفت: پشت بام و محوطه این مجموعه به گونه‌ای طراحی شده که شهروندان می‌توانند در فضای باز آن رویدادهای مختلف را برگزار کنند.

شهردار با بیان این که این فرهنگسرا اولین مجتمع فرهنگی هنری شهر حمیدیا به شمار می‌آید، به اهمیت ایجاد این مجموعه در حمیدیا با توجه به برخورداری محلات متعدد در بافت قدیم و جدید شهر تاکید کرد.

«سید حامد موسوی‌نژاد» ناظر طرح فرهنگ‌سرای اندیشه نیز در این باره اعلام کرد: عملیات اجرایی این طرح از سال ۱۳۹۹ در قالب دو فاز آغاز شد که فاز نخست آن طی بازه‌ای هشت ماهه شامل اجرای اسکلت بتنی و سقف انجام شد.

وی ادامه داد: این طرح در فاز بعدی و به دنبال شروع به کار شورای جدید و شهردار، مجدداً در اولویت اجرا قرار گرفت که بعد از تعیین برآورد اولیه مالی جهت ادامه طرح و انتخاب پیمانکار، زمین مجموعه در تابستان سال گذشته جهت عملیات ساخت و تکمیل، تحویل پیمانکار شد.

موسوی‌نژاد با اشاره به پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی این طرح تاکنون، گفت: خوشبختانه عملیات اجرای نما و پشت بام طرح پایان یافته و امیدواریم با انجام سرامیک کف و سنگ کاری، طی ماه‌های آتی این فرهنگسرا آماده ارائه خدمات به همشریان عزیز شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا